sobota, 20 kwietnia 2013

Watch it, Lady!


Naładowana mnóstwem wiosennej energii, postanowiłam w końcu zrobić post z outfitem. Doczekałam się momentu, kiedy będę mogła przywdziać moją koszulę i lity!
Pomimo słonecznego i bardzo ciepłego tygodnia, weekend postanowił dać sobie z tym spokój i zaserwował trochę chłodu. Osobiście nie jestem tym zaskoczona, zazwyczaj tak bywa. Z tego też powodu wszelkie plany dotyczące długich spacerów/ sesji/ biegania zwyczajnie muszą zaczekać. Nie zrażam się jednak i niecierpliwie czekam na nadchodzącą dużymi krokami, bardzo długą i pracowitą majówkę! (:





Spodobała Ci się torba z tej stylizacji?
Szukasz czegoś w rozsądnej cenie, która będzie szła w parze ze świetną jakością?
Nic prostszego! (:
Wystarczy kliknąć TUTAJ.
Możesz również polubić SZAFFĘ na FACEBOOK'u
|koszula, ramoneska - h&m|
|legginsy - sh|
|buty - Lita Spike by Jeffrey Campbell|
|torebka -SZAFFA|

6 komentarzy:

  1. Też nie mogę doczekać się majówki! W tym roku będzie dla mnie trwać 2 tygodnie, więc wyleniuchuję się za wszystkie czasy, byle pogoda dopisała :D Fajny, rockowy zestaw! Torebka jest świetna :)

    pozdrawiam,
    COCO MINTS

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko, a buty MEGA!!

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty i wogóle caly stroj ślicznie się komponuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie femmesh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń