piątek, 26 lipca 2013

Breaking new ground




Na wstępie pragnę przeprosić w imieniu swoim oraz Nomy za tak ogromne zaniedbanie bloga. Wciąż coś staje na przeszkodzie, aby choć na chwilę tutaj zajrzeć. Pogoda w te wakacje jest kapryśna i też nie zawsze chce z nami współpracować. Nawiązując do dzisiejszego zestawu, nie jestem mistrzem w przerabianiu ciuchów, bynajmniej nie na lepsze. Jednak gdy odkopałam ów t-shirt z wnętrza swojej szafy wiedziałam, że tym razem MUSZĘ się postarać. Kiedyś nosiłam go nałogowo. Kilka starannych cięć sprawiło, że koszulka nabrała charakteru, dlatego ponownie zajmuje specjalne miejsce w czeluściach szafy. 










Torebkę z tej stylizacji można zakupić TUTAJ. 
Zachęcam również do polubienia SZAFFY na FACEBOOKU, abyście mogli być na bieżąco z ofertą sklepu! (:

|t-shirt- handmade|
|bralet- tally weijl|
|rajstopy- reserved|
|buty- lita spike by jeffrey campbell|
|torba- szaffa|

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne buty, mam takie z tym, że bez ćwieków i w kolorze brąz :)) są mega wygodne :) ale wracając do tematu rockowa stylizacja udana:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie mogę się z tym nie zgodzić, bo spisują się świetnie zarówno na chwilę jak i na dłuższe dystanse. Szczerze mnie to zaskoczyło, bo są bardzo wysokie (:

      Usuń
  3. zagonic leserke Nomen do pisania postow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Koszulkę przerobiłaś rewelacyjnie, okulary jednak do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak osiągnąc taki kolor włosów? :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbuję je u fryzjera, więc nie ma mowy o tym, że kolor zwyczajnie nie wyjdzie (: Poza tym stosuję niebieski szampon z Joanny do dwóch razy w tygodniu, czasami też robię maski na włosy z sokiem z cytryny.

      Usuń
  6. To Twoje naturalne wlosy? To znaczy długość? Jak tak to co robiłaś aby Ci tak szybko urosły?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, moje są tylko do połowy. Aczkolwiek na szybszy porost włosów polecam siemię lniane- dwie łyżeczki dziennie, na przykład do śniadania. Po miesiącu widać efekty. Dodatkowo przymierzam się do stosowania wcierek na skalp, jeżeli zadziała, to napiszę o tym notkę (:

      Usuń
  7. Masz piękny kolor włosów! Lity są cudowne, poluję na takie w przyzwoitej cenie :) Ślicznie Ci w warkoczach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, odważny look, wyglądasz Rewelacyjnie Kochana:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń