środa, 2 października 2013

My face screams without an emotion


Nawet tutaj, w moim pokoju spowitym aurą półmroku unosi się zapach jesieni. Ciepło zapada się we mnie gdzieś głęboko do środka i krew zwalnia swój bieg, sprawiając, że ciało staje się sine i chłodne.
Nadszedł czas długich wieczorów; niemej melancholii, która prowadzi moją dłoń w kierunku akwareli albo ołówków i pozwala zapełniać mi jasne karty papieru portretami moich niepokoi.
Nadciągnęły chwile refleksji, towarzyszące ślepemu wpatrywaniu się w punkt na horyzoncie przez mokrą od deszczu taflę szkła.
Obserwuję osoby, które uczęszczają ze mną do jednej szkoły. Co sprawiło, iż ludzie, którzy jeszcze rok temu przykuwali moje baczne spojrzenie, wtopili się w bezbarwną masę swych rówieśników? Jak można wydać swą indywidualność na śmierć w imię przynależności do grupy ludzi, których zdanie tak naprawdę nie ma najmniejszego znaczenia? Więc lepiej zatracić swoje "być" dla świętego spokoju i by ukrócić nieprzychylne spojrzenia tłumu?
Jestem na wpół zniesmaczona i na wpół zdezorientowana. Chciałabym o tym nie myśleć, jednak nie potrafię. Wydeptanie własnej ścieżki nadal stanowi dla mnie jeden z głównych priorytetów.
Co jednak paranoiczka mojego pokroju wie o "prawdziwym" życiu? Zapewne stosunkowo niewiele.
Chciałam napisać jeszcze tylko, iż miło patrzy mi się na dzieciaki w moim wieku, które mają siłę, by dążyć pod prąd.
Nie zmieniajcie się dla świata, którego nie zadowoli do końca żadna z Waszych odsłon. Nie warto.

APELUJĘ: potrzebuję czarnych ćwieków o kształcie spłaszczonego walca (czyli takich, jakimi mam nabite buty). Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - proszę o kontakt! 











|kurtka - new yorker|
|sweter - outlet|
|sukienka - stradivarius|
|buty - hochi minh by Jeffrey Campbell|
|torebka - SZAFFA|

Serdecznie polecam Wam zapoznanie się z jesienno-zimowymi propozycjami sklepu SZAFFA.
Urzekły mnie torebki z filcu, czego efekt widać zresztą na zdjęciach. (:
Możecie być na bieżąco, śledząc SZAFFĘ na FACEBOOKU, a torebkę taką, jak moja możecie nabyć TUTAJ

4 komentarze:

  1. Świetna torebka :) cała stylizacja zupełnie nie w moim stylu jednak ma w sobie to coś co sprawia, że chce się na nią patrzeć i podziwiać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja:) Torebka bardzo mi się podoba:d

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna stylizacja i piękne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń